.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور فرمانده انتظامی مازندران:
بیست و دومین یادواره شهدای مهیار ساری برگزار شد

شمال نیوز: بیست و دومین یادواره ی سرداران و 40 شهید خیابان مهیار ساری در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش مهدی پورعرب، رئیس ستاد برگزاری یادواره ی شهدای مسجد امام جعفرصادق (ع) مرکز استان مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه ستاد برگزاری یادواره ی شهدای خیابان مهیار، به منظور پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر و همچنین با هدف ترویج فرهنگ مقاومت ، ایثار، جهاد و شهادت در هفته ی بسیج این آئین را برگزار می کند، گفت: ستاد برگزاری یادواره ی شهدای مسجد امام جعفرصادق (ع) از سال 1371 تاکنون، 21 یادواره برگزار کرده، که در سال 85 و 92 به ترتیب اجرای سومین و چهارمین یادواره سرداران و یکصد شهید حوزه ی مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) را نیز عهده دار بوده است.

گفتنی است مراسم بیست و دومین یادواره سرداران و 40 شهید منطقه ی مهیار، امسال تنوع و حال و هوای خاصی داشت و با تلاش عوامل اجرایی این آیین معنوی بر شمار مخاطبین و علاقمندان ایثار و شهادت افزوده شد.

محمدحسین شکیبافر یادآور شد: در این مراسم سردار جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی مازندران، زارعی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، علما و روحانیون و جمعی از اعضای جدید شورای شهر ساری حضور داشتند.

یادآور می شود مداح این آیین نیز حاج رضا قلی تبار بود که با نوای لبیک «یا حسین» شرکت کنندگان را که بیشتر جوانان نسل جدید به همراه پیشکسوتان ایثار و شهادت تشکیل می دادند را منقلب کرد و یاد و خاطرات شهدای دفاع مقدس را زنده کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.